| Author |
Topic  |
|
|
Per Praem
Denmark
222 Posts |
|
|
Nicky
Denmark
38 Posts |
Posted - 11 Mar 2009 : 13:27:05
|
Forventes til salg i Kina i anden halvdel af 2009 og til salg i USA i 2011. Den ser rigtig lækker ud mht design og specs, så jeg gruer lidt for prisen  |
 |
|
|
Lars Guldborg
Denmark
284 Posts |
Posted - 11 Mar 2009 : 19:43:47
|
Ok- Det ser seriøst ud, endelig en pæn bil fra Kina, hvis den får en fornuftig pris, så tror jeg at de større bilprodukcenter må ryste lidt i bukserne!
LG |
 |
|
|
Frjd
Denmark
132 Posts |
Posted - 12 Mar 2009 : 17:36:54
|
Ja det lyder godt.
De opladnings tider kræver dog lige en ca. 100 ampere eller der omkring. (Gætter jeg på uden at have regnet på det...)
En frygt er også at den sikkerhedsmæssigt er lige så dårlig som de fleste andre biler der kommer fra Kina. |
 |
|
|
Ejvind
Denmark
83 Posts |
Posted - 18 Dec 2009 : 19:41:14
|
quote: Originally posted by Frjd
En frygt er også at den sikkerhedsmæssigt er lige så dårlig som de fleste andre biler der kommer fra Kina.
Sikkerheden behøver du ikke bekymre dig om. De skal EU godkendes før de bliver solgt i DK. Det betyder, at de skal kollisiontestes, overholde regulativ 100 og EMC dokumenteres.
Ejvind |
 |
|
|
Frjd
Denmark
132 Posts |
Posted - 18 Dec 2009 : 20:41:46
|
quote: Originally posted by Ejvind
quote: Originally posted by Frjd
En frygt er også at den sikkerhedsmæssigt er lige så dårlig som de fleste andre biler der kommer fra Kina.
Sikkerheden behøver du ikke bekymre dig om. De skal EU godkendes før de bliver solgt i DK. Det betyder, at de skal kollisiontestes, overholde regulativ 100 og EMC dokumenteres.
Ejvind
Ja, men andre kineser biler er/var også til salg i dk - dem vil jeg ikke køre i! F.eks. Jiangling Landwind: http://ing.dk/artikel/65865-kina-moegbil-paa-vej-til-danmark |
 |
|
|
Ejvind
Denmark
83 Posts |
Posted - 19 Dec 2009 : 06:46:41
|
Ja! Det lyder godt nok ikke godt, men sådan er det desværre, når man skal sno sig i lovjunglen. Jeg vil nu også holde mig lidt på afstand.
Ejvind |
 |
|
|
Frjd
Denmark
132 Posts |
Posted - 19 Dec 2009 : 10:08:58
|
quote: Originally posted by Ejvind
Ja! Det lyder godt nok ikke godt, men sådan er det desværre, når man skal sno sig i lovjunglen. Jeg vil nu også holde mig lidt på afstand.
Ejvind
Ja. jeg håber da også at Byd får en flot ecap og bliver en succes. |
 |
|
| |
Topic  |
|